1. Sklep dokonuje sprzedaży wysyłkowej dla osób fizycznych a także podmiotów gospodarczych. Na życzenie Kupującego wystawiana jest faktura VAT.
2. Zamówienia na produkty oferowane w sklepie przyjmowane są za pomocą formularza z koszykiem zakupów na stronie finalizacji zamówienia, a także telefonicznie lub pocztą e-mail.
3. Po złożeniu zamówienia - z formularza zamówień sklepu - Klient otrzymuje automatycznie wysłany e-mail z treścią zamówienia. Zamówienie musi być potwierdzone przez zwrotne odesłanie tego listu. Zastrzegamy sobie również prawo telefonicznego potwierdzenia zamówienia. Zamówienie którego nie uda się potwierdzić w ciągu 3 dni roboczych nie będzie realizowane.
4. Zamówienie złożone w dni robocze do godziny 14 jest wysyłane tego samego dnia (o ile w opisie produktu nie jest zaznaczone inaczej , wysyłka kurierem codziennie) . W przypadku braku towaru na magazynie Klient jest niezwłocznie o tym informowany , 95% towarów oferowanych w sklepie jest na stanie.
5. W przypadku nieodebrania przesyłki sklep ma prawo żądać i dochodzić zwrotu poniesionych kosztów wysyłki.
6. W chwili odbioru przesyłki kupujący ma prawo do sprawdzenia stanu i zawartości przesyłki w obecności pracownika poczty/kuriera. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego wraz z dostarczycielem w chwili odbioru.
7. Należność za zamówiony towar pobierana jest przez kuriera w chwili dostarczenia przesyłki lub na zasadzie przedpłaty. W przypadku przedpłaty zamówienie jest realizowane po wpłynięciu środków na konto firmy.
8. Wszystkie produkty oferowane w sklepie internetowym Tonery Wrocław objęte są gwarancjami ich producentów. W przypadku wykrycia wady zamówionego produktu należy go do nas przesłać załączając dowód zakupu i opis występujących problemów oraz ( o ile to możliwe ) próbny wydruk.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie najkrótszym terminie (7dni maksymalnie 14 dni). Uznając reklamację wymienimy produkt na nowy, wolny od wad.
9. Klient może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Odesłany towar nie może mieć uszkodzonego oryginalnego opakowania i nie może nosić śladów eksploatacji. Kupujący odsyła towar na swój koszt.
10. W przypadku zmiany cen handlowiec niezwłocznie kontaktuje się z Kupującym.