Przedstawione czynności mają zastosowanie w przypadku następujących standardowych wkładów oraz wkładów o dużej pojemności (XL) firmy HP: 178, 364, 564, 655, 862, 902, 903, 904, 905, 906, 907, 908, 909, 910, 912, 914, 915, 916, 917, 918, 919, 920, 934 oraz 935.
Krok 1: Sprawdź, czy wkłady zostały poprawnie zainstalowane
Sprawdź, czy wkłady są prawidłowo zamontowane w karetce.
Włącz drukarkę.
Otwórz pokrywę, aby uzyskać dostęp do wkładów.
Upewnij się, że etykieta na wkładzie jest zgodna z etykietą na karetce.
Upewnij się, że wszystkie wkłady są zatrzaśnięte na swoim miejscu. Jeżeli wkład wystaje ponad inne, dociśnij go, aż zatrzaśnie się na swoim miejscu.
Jeżeli wkładu nie można zatrzasnąć, wyjmij go z gniazda, odegnij zatrzask wkładu atramentowego, a następnie ponownie włóż wkład do jego gniazda.
Przestroga:Nie odginaj zatrzasku na odległość powyżej 1,27 cm. Przesunięcie zatrzasku na zbyt dużą odległość może spowodować jego pęknięcie.
Zamknij pokrywę dostępu do wkładów atramentowych.
Krok 2: Wyczyść styki elektryczne
Wyjmij wkład wskazany w komunikacie o błędzie, oczyść styki elektryczne, a następnie ponownie włóż wkład do jego gniazda zgodnie z oznaczeniem koloru.
Otwórz pokrywę, aby uzyskać dostęp do wkładów.
Przed przejściem do wykonania kolejnych czynności zaczekaj, aż karetka zatrzyma się.
Naciśnij zatrzask na wkładzie wskazanym w komunikacie o błędzie, a następnie wyciągnij wkład z gniazda.
Przestroga:Należy czyścić po jednym wkładzie. Po wyjęciu wkładu atramentowego nie należy zostawiać go poza drukarką dłużej niż 30 minut.
Przetrzyj styki miedziane wkładu szmatką niepozostawiającą kłaczków.
Połóż wkład atramentowy na boku, tak aby styki były skierowane w górę.
Przetrzyj styki wewnątrz głowicy drukującej szmatką niepozostawiającą kłaczków.
Wsuń wkład do odpowiedniego gniazda, a następnie delikatnie dociśnij go, aż zatrzaśnie się na miejscu.
Powtórz te czynności, aby sprawdzić pozostałe wkłady wymienione w komunikacie o błędzie.
Zamknij przednią pokrywę i pokrywę dostępu do wkładów.
Krok 3: Wymień wkład atramentowy powodujący problemy
Aby zapewnić najlepsze rezultaty, wymień wkład wskazany w komunikacie o błędzie na oryginalny wkład HP. Aby znaleźć numer wkładu atramentowego oraz kupić materiały eksploatacyjne z atramentem lub tonerem, przejdź do Sklepu HP lub udaj się do lokalnego sprzedawcy.
Uwaga:Jeżeli wkład lub głowica drukująca jest uszkodzona, mogą być one objęte gwarancją. W celu sprawdzenia gwarancji na materiały eksploatacyjne (tusz lub toner) odwiedź stronę Drukarka i przegląd wydajności strony, a następnie przejrzyj informacje dotyczące ograniczonej gwarancji dla danego materiału.
Subskrybenci usługi HP Instant Ink: Aby zamówić wymianę wadliwego wkładu atramentowego, przejdź do strony HP Instant Ink, a następnie wybierz opcję kontaktu z działem pomocy technicznej HP.
Otwórz pokrywę, aby uzyskać dostęp do wkładów.
Przed przejściem do wykonania kolejnych czynności zaczekaj, aż karetka zatrzyma się.
Naciśnij zatrzask na wkładzie wskazanym w komunikacie o błędzie, a następnie wyciągnij wkład z gniazda.
Wsuń wkład do odpowiedniego gniazda, a następnie delikatnie dociśnij go, aż zatrzaśnie się na swoim miejscu.
Powtórz te czynności, aby wymienić pozostałe wkłady wymienione w komunikacie o błędzie.
Zamknij pokrywę dostępu do wkładów atramentowych.
Krok 4: Oddaj drukarkę do naprawy
Jeżeli po wykonaniu wszystkich poprzednio opisanych czynności problem nadal występuje, oddaj drukarkę HP do naprawy lub wymień ją.
Przejdź do sekcji Skontaktuj się z Centrum obsługi klienta HP, aby umówić się na naprawę lub wymianę urządzenia. W regionie Azji i Pacyfiku zostaniesz skierowany(-a) do lokalnego centrum serwisowego w swoim obszarze.
Aby sprawdzić stan gwarancji, przejdź do sekcji Sprawdzanie gwarancji produktu HP. W przypadku urządzeń nieobjętych gwarancją mogą obowiązywać opłaty za naprawę.